Poznaj nasz zespół

Damian Napora

twórca AURORA COMPANY SP. Z O.O.

Właściciel firmy, przedsiębiorca i idealista – firma jest dla niego nie tylko sposobem na życie, ale przede wszystkim wspólnotą ludzi, którzy wyznają podobne wartości. Tworzenie i koordynowanie procesów produkcji to jego życiowa pasja doskonalona przez lata doświadczeń. Aurora Company to dla niego miejsce, w którym szczególni ludzie tworzą wyjątkowe domki dla niezwykłych lokatorów. Pracuje z poczuciem misji, która polega na czuwaniu, aby ta struktura niezakłócenie mogła działać i rozwijać się z korzyścią dla świata i ludzi. Niezmiernie ceni sobie naturę, wolność i niezależność, a produkcja drewnianych domków to wierne odzwierciedlenie jego filozofii życia, którą dzieli się z innymi.

Natalia Napora

właścicielka firmy – kierownik działu kreatywnego

Estetka i kreatorka. Ponad wszelkie materialne dobra w życiu ceni sobie relacje z ludźmi, piękno i niezależność. To ona dba, aby każdy kto dołącza do naszego zespołu, lub staje się właścicielem jednego z naszych domków, doświadczył poczucia przynależności do tej wyjątkowej społeczności. Organizuje spotkania integracyjne, przygotowuje firmowe akcesoria dla pracowników i okolicznościowe prezenty. W pędzie i chaosie codziennych spraw jest tą osobą, która przypomina, że praca i życie ma przede wszystkim dawać radość. To również dzięki niej możecie zajrzeć do naszego świata AURORA COMPANY śledząc nasze Social Media i być na bieżąco z naszymi codziennymi działaniami.

Anna Masłowiec

specjalista do spraw sprzedaży

To z Anią nawiązujesz pierwszy kontakt decydując się na zakup swojego wymarzonego domu w naszej firmie. To jej przedstawiasz swoją wizję i marzenia związane z posiadaniem swojego Tiny House, a następnie wspólnie pracujecie nad tym, aby dopasować projekt do Twoich oczekiwań. Ania zdaje sobie sprawę jak ważne jest to zadanie i bardzo dba o Wasze potrzeby. Dlatego możesz mieć pewność, że dzięki swojej dokładności i rzetelności doskonale zrozumie Twoją wizję i nie tylko wiernie ją przedstawi, ale też będzie czuwać nad każdym etapem budowy Twojego domu i zmobilizuje cały zespół do efektywnego działania.

Anna Kozioł

architekt

Ania jest młodą ambitną panią architekt, która z wielkim zaangażowaniem pracuje nad tym aby jeszcze bardziej udoskonalać wszystkie projekty. Jej kreatywność i zapał wielokrotnie udowodniły, że niemal zawsze znajdzie rozwiązanie dla pogodzenia Waszych potrzeb i możliwości naszej produkcji. To dzięki Ani Wasze domki mimo niewielkich rozmiarów nieustannie zaskakują swoimi możliwościami i stylem. Ona nadaje pierwszy realny kształt Waszym marzeniom tworząc projekty i wizualizacje. Skrupulatnie oblicza, mierzy, przewiduje i projektuje najdrobniejsze szczegóły aby Wasze domki były piękne i funkcjonalne.

Natalia Sepela

specjalista ds. zaopatrzenia

Natalka to wyjątkowo pogodna i cierpliwa osoba w naszym zespole. Nieustannie negocjuje z dostawcami najlepsze jakościowo produkty i krytycznym okiem dobiera każdy element od najmniejszej śrubki, poprzez największą belkę konstrukcyjną ,aż po pełne wyposażenie Waszych Tiny Houses. Czuwa nad koordynacją wszelkich dostaw, tak aby prace produkcji działały płynnie i zostały dokończone w wyznaczonym czasie. To trudne zadanie, szczególnie kiedy firmy zewnętrzne zawodzą i opóźniają dostawy. Na szczęście Natalka jest świetnie zorganizowaną mistrzynią logistyki i zawsze znajdzie wyjście z trudnych sytuacji.

Andrzej Wojtyczko

kierownik produkcji (nadzór konstrukcji) etap pierwszy

Andrzej jest z nami od początku istnienia firmy, nie tylko posiada ogromną wiedzę, doświadczenie i umiejętności potrzebne przy budowie domów, ale też emanuje niezwykłą energią i opanowaniem. Dzięki temu wnosi na naszą produkcję poczucie harmonii, a to z kolei sprawia, że każdy czuje się przy nim pewnie i bezpiecznie. To doskonały partner we współpracy, odpowiedzialny i zawsze gotowy do działania. Możecie być przekonani, że z pełnym zaangażowaniem dba o to aby każdy wiedział jakie są jego zadania i czuwa aby wszystkie obowiązki zostały należycie wykonane, a konstrukcja Waszych domków była niezawodna i solidna. Ten człowiek nie tylko wie co robi, ale działa z wielką pasją.

Adam Bernacki

kierownik produkcji (nadzór wykończeń)

Adam to bardzo ambitny, skoncentrowany na założonych celach i zadaniach człowiek. Codziennie pełen energii i zapału do działania przychodzi na naszą produkcję z nastawieniem aby zmotywować zespół do realizacji zaplanowanych projektów. Lubi wyzwania, działa szybko i efektywnie, a jego determinacja udziela się innym. Nadzorując końcowy etap produkcji i koordynując prace wykończeniowe dba o to, aby każdy, nawet najmniejszy element był maksymalnie dopracowany. Z ogromnym zaangażowaniem oddaje się swoim obowiązkom, lubi to co robi i każdego dnia stara się być w tym coraz lepszy.

Łukasz Dyduła

specjalista ds. jakości i reklamacji

Łukasz – nasz agent od zadań specjalnych. Ten człowiek nie obawia się problemów i trudnych wyzwań. Codziennie jest gotowy, aby Was wysłuchać i pomóc w rozwiązaniu wszelkich trudności jeśli takie się pojawiły. W trosce o Wasz komfort najmocniej angażuje się w kontrolę jakości naszych domków. Dociekliwie sprawdza estetykę wykonania wszystkich prac i działanie każdego sprzętu jaki ma do Was trafić. Jest bardzo bezpośredni i nie pozostawia wątpliwości jeśli cos wymaga dopracowania. Ten człowiek potrafi myśleć nieszablonowo, do tego jest odważny w działaniu, ma silny charakter, pozytywne nastawienie i bardzo lubi swoją pracę.

Katarzyna Kowalcze

specjalista ds. księgowości

Kasia, to niesamowicie zdyscyplinowana osoba. W jej przypadku nie mamowy o wątpliwościach. Wszystko skrupulatnie porządkuje, liczy i pilnuje terminów! Kiedy na co dzień cały zespół skupia uwagę na bieżących obowiązkach i efektach końcowych, ona bacznie obserwuje przepływ dokumentów i pilnuje aby żadnego nie zabrakło. To ona wystawia i opłaca faktury, nadzoruje cały proces transakcji i czuwa nad tym aby wszystkie skomplikowane przepisy jasno objaśnić i uporządkować w jak najbardziej przejrzysty sposób. Dzięki jej pracy cały nasz zespół ma w niej ogromne wsparcie, a trzeba przyznać, że w swoim fachu jest zdecydowanie mistrzem.

Danuta Mikolajcik

dział kadr i płac

Danusia do swoich zadań podchodzi z bardzo dużym poczuciem odpowiedzialności. Regularnie stara się pogłębiać wiedzę, uczestniczyć w szkoleniach i być na bieżąco z wszelkimi przepisami. To niezwykle koleżeńska, bardzo dobrze zorganizowana i zawsze gotowa do pomocy osoba. Dzięki swemu zaangażowaniu jest zawsze przygotowana, aby udzielić odpowiedzi na trudne pytania i przejrzyście objaśnić wszelkie przepisy prawa pracy. Do jej zadań należą wszelkie kwestie związane z prowadzeniem dokumentacji każdej osoby należącej do naszego zespołu pracowników, wypłacanie wynagrodzeń i czuwanie nad tym, aby wszystkie procesy wewnątrz naszej firmy działały sprawnie.

Jarosław Gil

magazynier

Jarek, to kolejna osoba w naszym zespole, której praca w dużej mierze przyczynia się do utrzymania jakości domków, które w przyszłości trafią w Wasze ręce. Ten człowiek ma duże pokłady cierpliwości, jest niezwykle sumienny i zaangażowany w swoją pracę. To on przyjmując dostawy wszelkich surowców kontroluje czy każdy z nich został dostarczony bez żadnej szkody, a następnie dba oto, żeby zostały bezpiecznie przechowane do momentu ich montażu. Codziennie monitoruje nasze stany magazynowe i ulepsza system jego funkcjonowania. W naszej codzienności jego praca mocno przekłada się na naszą efektywność, bo wprowadza ład i porządek, który przyśpiesza nasze działania.

O FIRMIE

Firma Aurora to firma, która powstała z pasji do podróży, miłości do natury i potrzeby tworzenia nie tylko pięknych, ale i funkcjonalnych wnętrz.

 

Jak złożyć zamówienie


Polityka prywatności

DANE KONTAKTOWE

 Rokiciny Podhalańskie 190 A, 34-721 Raba Wyżna

+48 18 300 00 82

 biuro@auroracompany.pl

© Copyright Aurora Company 2022