Poznaj nasz zespół

Damian Napora

twórca AURORA COMPANY SP. Z O.O.

Właściciel firmy, przedsiębiorca i idealista – firma jest dla niego nie tylko sposobem na życie, ale przede wszystkim wspólnotą ludzi, którzy wyznają podobne wartości. Tworzenie i koordynowanie procesów produkcji to jego życiowa pasja doskonalona przez lata doświadczeń.  Aurora Company to dla niego miejsce, w którym szczególni ludzie tworzą wyjątkowe domki dla niezwykłych lokatorów. Pracuje z poczuciem misji, która polega na czuwaniu, aby ta struktura niezakłócenie mogła działać i rozwijać się z korzyścią dla świata i ludzi. Niezmiernie ceni sobie naturę, wolność i niezależność, a produkcja drewnianych domków to wierne odzwierciedlenie jego filozofii życia, którą dzieli się z innymi.

Natalia Napora

właścicielka firmy – kierownik działu kreatywnego

Estetka i kreatorka.  Ponad wszelkie materialne dobra w życiu ceni sobie relacje z ludźmi, piękno i niezależność. To ona dba, aby każdy kto dołącza do naszego zespołu, lub staje się właścicielem jednego z naszych domków, doświadczył poczucia przynależności do tej wyjątkowej społeczności. Organizuje spotkania integracyjne, przygotowuje firmowe akcesoria dla pracowników i okolicznościowe prezenty. W pędzie i chaosie codziennych spraw jest tą osobą, która przypomina, że praca i życie ma przede wszystkim dawać radość. To również dzięki niej możecie zajrzeć do naszego świata AURORA COMPANY śledząc nasze Social Media i być na bieżąco z naszymi codziennymi działaniami.

Anna Masłowiec

kierownik ds. sprzedaży i rozwoju biznesu

To z Anią nawiązujesz pierwszy kontakt decydując się na zakup swojego wymarzonego domu w naszej firmie. To jej przedstawiasz swoją wizję i marzenia związane z posiadaniem swojego Tiny House, a następnie wspólnie pracujecie nad tym, aby dopasować projekt do Twoich oczekiwań. Ania zdaje sobie sprawę jak ważne jest to zadanie i bardzo dba o Wasze potrzeby. Dlatego możesz mieć pewność, że dzięki swojej dokładności i rzetelności doskonale zrozumie Twoją wizję i nie tylko wiernie ją przedstawi, ale też będzie czuwać nad każdym etapem budowy Twojego domu i zmobilizuje cały zespół do efektywnego działania.

Monika Mrażek

dział HR

Chcąc dołączyć do naszego zespołu Aurora Company, to z Moniką nawiążesz pierwszy kontakt. Ta dziewczyna oprócz świetnych umiejętności komunikacyjnych i lekkości w nawiązywaniu relacji, na pierwszym miejscu w pracy i życiu stawia na ludzi i chęć ich zrozumienia. Jest ambitna, kreatywna i zmotywowana, a swoje obowiązki wykonuje z pełną świadomością, że indywidualny wzrost i rozwój każdej osoby w naszym zespole (ich osobiste sukcesy i satysfakcja z wykonywanej pracy) , są fundamentem, na którym zbudowany jest sukces Aurora Company. Możecie być więc pewni, że z pełnym zaangażowaniem postara się wprowadzić Was w role, którą przyjdzie Wam objąć w naszej firmie.

Natalia Šepel’a

kierownik ds. optymalizacji, zaopatrzenia i magazynu

Natalka to wyjątkowo pogodna i cierpliwa osoba w naszym zespole. Nieustannie negocjuje z dostawcami najlepsze jakościowo produkty i krytycznym okiem dobiera każdy element od najmniejszej śrubki, poprzez największą belkę konstrukcyjną, aż po pełne wyposażenie Waszych Tiny Houses. Czuwa nad koordynacją wszelkich dostaw, tak aby prace produkcji działały płynnie i zostały dokończone w wyznaczonym czasie. To trudne zadanie, szczególnie kiedy na drodze do sprawnej realizacji projektu stają różne zewnętrze przeciwności, a te nie zawsze da się przewidzieć i kontrolować. Na szczęście Natalka jest świetnie zorganizowaną mistrzynią logistyki i zawsze znajdzie wyjście z trudnych sytuacji.

Andrzej Wojtyczko

kierownik produkcji (nadzór konstrukcji) etap pierwszy

Andrzej jest z nami od początku istnienia firmy, nie tylko posiada ogromną wiedzę, doświadczenie i umiejętności potrzebne przy budowie domów, ale też emanuje niezwykłą energią i opanowaniem. Dzięki temu wnosi na naszą produkcję poczucie harmonii, a to z kolei sprawia, że każdy czuje się przy nim pewnie i bezpiecznie. To doskonały partner we współpracy, odpowiedzialny i zawsze gotowy do działania. Możecie być przekonani, że z pełnym zaangażowaniem dba o to, aby każdy wiedział jakie są jego zadania i czuwa, aby wszystkie obowiązki zostały należycie wykonane, a konstrukcja Waszych domków była niezawodna i solidna. Ten człowiek nie tylko wie co robi, ale działa z wielką pasją.

Zbigniew Smaciarz

kierownik produkcji (nadzór wykończeń) etap drugi

Pracowitość to zdecydowanie cecha, która w przypadku Zbyszka wyraża się w każdym jego działaniu. Swoją pracę wykonuje bardzo konsekwentnie i z wielką dokładnością, a wszystkie powierzone mu zadania realizuje niemal natychmiast. Do jego obowiązków należy koordynacja procesów na początkowych etapach budowy domków. Towarzysząc nam niemal od początków produkcji, wielokrotnie udowodnił, że zawsze można na nim polegać. Potrafi działać zespołowo dając wsparcie tym, którzy go potrzebują, a przy tym będąc skoncentrowanym na ciągłym rozwoju swoich kompetencji, wnosi na produkcję dużo dobrej energii.

Mariusz Kołodziej

kierowca / dostawca Aurora Company

Ze wszystkich osób w naszym zespole to właśnie Mariusz najczęściej ma okazje i ten wielki przywilej żeby Was poznać osobiście. Po wielu tygodniach naszej pracy i Waszego wyczekiwania, to on pojawi się u Was z domkiem. Spędzając na trasie setki godzin i pokonując tysiące kilometrów, troszczy się o to, żeby bez szwanku i na czas dotrzeć pod wskazany przez Was adres. Chcąc oderwać się od codziennej rutyny, idealnie odnalazł się w roli dostawcy Aurora Company. Jednak jego praca to nie tylko możliwość odwiedzenia wielu niezwykłych miejsc i możliwość poznania wielu ciekawych ludzi, to przede wszystkim bardzo odpowiedzialne zajęcie, które wykonuje z ogromnym zaangażowaniem.

Łukasz Dyduła

kierownik ds. kontroli jakości i reklamacji

Łukasz – nasz agent od zadań specjalnych. Ten człowiek nie obawia się problemów i trudnych wyzwań. Codziennie jest gotowy, aby Was wysłuchać i pomóc w rozwiązaniu wszelkich trudności jeśli takie się pojawiły. W trosce o Wasz komfort najmocniej angażuje się w kontrolę jakości naszych domków. Dociekliwie sprawdza estetykę wykonania wszystkich prac i działanie każdego sprzętu jaki ma do Was trafić. Jest dość bezpośredni i nie pozostawia wątpliwości jeśli cos wymaga dopracowania. Ten człowiek potrafi myśleć nieszablonowo, do tego jest odważny w działaniu, ma silny charakter, pozytywne nastawienie i bardzo lubi swoją pracę.

Katarzyna Nogawka

specjalista ds. księgowości

Kasia, to niesamowicie zdyscyplinowana osoba. W jej przypadku nie ma mowy o wątpliwościach. Wszystko skrupulatnie porządkuje, liczy i pilnuje terminów! Kiedy na co dzień cały zespół skupia uwagę na bieżących obowiązkach i efektach końcowych, ona bacznie obserwuje przepływ dokumentów i pilnuje, aby żadnego nie zabrakło. To ona wystawia i opłaca faktury, nadzoruje cały proces transakcji i czuwa nad tym, aby wszystkie skomplikowane przepisy jasno objaśnić i uporządkować w jak najbardziej przejrzysty sposób. Dzięki jej pracy cały nasz zespół ma w niej ogromne wsparcie, a trzeba przyznać, że w swoim fachu jest zdecydowanie mistrzem.

Danuta Mikolajcik

dział kadr i płac

Danusia do swoich zadań podchodzi z bardzo dużym poczuciem odpowiedzialności. Regularnie stara się pogłębiać wiedzę, uczestniczyć w szkoleniach i być na bieżąco z wszelkimi przepisami prawa pracy, a wszystko po to, aby zawsze móc odpowiedzieć na nasze nawet najtrudniejsze pytania. To niezwykle koleżeńska, bardzo dobrze zorganizowana i zawsze gotowa do pomocy osoba. Do jej zadań należą wszelkie kwestie związane z prowadzeniem dokumentacji każdej osoby należącej do naszego zespołu pracowników i czuwanie nad tym, aby wszystkie procesy wewnątrz naszej firmy działały sprawnie. Jako zespół mamy w niej ogromne wsparcie.

Jarosław Gil

magazynier

Jarek, to kolejna osoba w naszym zespole, której praca w dużej mierze przyczynia się do utrzymania jakości domków, które w przyszłości trafią w Wasze ręce. Ten człowiek ma duże pokłady cierpliwości, jest niezwykle sumienny i zaangażowany w swoją pracę. To on przyjmując dostawy wszelkich surowców kontroluje czy każdy z nich został dostarczony bez żadnej szkody, a następnie dba o to, żeby zostały bezpiecznie przechowane do momentu ich montażu. Codziennie monitoruje nasze stany magazynowe i ulepsza system jego funkcjonowania. W naszej codzienności jego praca mocno przekłada się na naszą efektywność, bo wprowadza ład i porządek, który przyspiesza nasze działania.

Paulina Traczyk

architekt

Jakub Porębski

specjalista ds. sprzedaży

Adam Wielkiewicz

brygadzista

O FIRMIE

Aurora is a company that was created out of passion for travel, love for nature and the need to create not only beautiful, but also functional interiors.

 

How to place an order?


Privacy policy

DANE KONTAKTOWE

 Rokiciny Podhalańskie 190 A, 34-721 Raba Wyżna

+48 18 300 00 82

 biuro@auroracompany.pl

© Copyright Aurora Company 2023